Poznański pracodawca - Tak się u nas pracuje! 

 
Każdy chce być dumny z firmy w której pracuje!

Czytelnik zachęcony atrakcyjnym wprowadzeniem i po obejrzeniu filmu oddającego charakter, klimat i wartości firmy W TYM MIEJSCU oczekuje krótkiego objaśnienia:

  • IDEI - skąd pomysł na biznes i jak to się zaczęło?
  • BRANŻY - co jest głównym obszarem działalności?
  • WYJĄTKOWOŚCI - co wyróżnia tę firmę spośród innych?
  • WARTOŚCI - jakie wartości są wspólne dla wszystkich pracowników?

Krótkie, rzutkie wyjaśnienie każdego z tych elementów, wzbogacone atrakcyjnymi filmami i grafikami zbudują pierwsze, arcyważne wrażenie o firmie. Dodatkową szansą na zainteresowanie czytelnika jest boczne menu (spójrz na górę strony) z możliwością linkowania zewnętrznych materiałów promocyjnych firmy, kampanii rekrutacyjnych, działań z obszaru CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) czy Employer Branding (promocji wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy).

Dowiedz się więcej - kliknij w menu

Niektóre materiały firmy zasługują na swoją osobną opowieść, dlatego oddajemy do dyspozycji pracodawców interaktywny "slajder". Warto go wykorzystać do przedstawienia ambasadorów i najbarwniejszych postaci w firmie, przybliżenie know-how, przedstawienie produktów i projektów wokół których koncentruje się życie firmy.

Tacy jesteśmy - o kulturze organizacyjnej i osobowości firmy 

W profilu pracodawcy obowiązkowo powinny się znaleźć:

  • filmowe relacje z firmowych wydarzeń, imprez integracyjnych, czy filmy pokazujące "prawdziwe życie" firmy,
  • fotoreportaże z firmowych wydarzeń, mniej lub bardziej formalne fotografie pracowników w pracy i po pracy,
  • inne świadectwa, które najlepiej oddają wyjątkowość i niepowtarzalny charakter.
Jednym z najważniejszych kryteriów uznania miejsca pracy za atrakcyjne jest odpowiednia atmosfera w firmie / zespole.

Taka opowieść o wyjątkowym charakterze firmy, którą tworzą ludzie - przedstawiona bez marketingowego sznytu - wywoła określone skojarzenia u kandydata, trafiając lub nie w jego oczekiwania i wyobrażenie o nowej firmie. To pozwoli uniknąć sytuacji, w której firma zatrudni pracownika, który nie odnajdzie się lub nie będzie czuł komfortowo w nowym zespole i wkrótce odejdzie, bo miał zupełnie inne oczekiwania i wyobrażenia o atmosferze w pracy.

Obok tej sekcji znajduje się boczny banner reklamowy, na którym pracodawca może zamieścić swoją kreację i przekierować czytelnika do swoich materiałów promocyjnych.

Oto nasze biuro
Oto nasze biuro serwis #pracaPoznan

Dołącz do nas! - profil optymalnego kandydata

To, co najbardziej interesuje zainteresowanego kandydata to odpowiedź na pytanie: Czy ja tam pasuję? Jakie mam szanse na zatrudnienie? Dlatego warto w Profilu pracodawcy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań:

  • Na jakie stanowiska firma rekrutuje?
  • Ile osób pracuje w firmie / zespole?
  • Które kompetencje firma ceni najbardziej?
  • Jak wygląda proces rekrutacji i ile trwa?
  • Jaka jest lista benefitów pozapłacowych?

Pokazanie kandydatowi, że pracodawca dobrze wie, kogo szuka, potrafi zdefiniować kluczowe kompetencje i warunki rekrutacji, potrafi opisać szczegółowy zakres obowiązków - daje kandydatowi poczucie, że rekrutacja będzie oparta na faktach i bez uznaniowości podczas podejmowania decyzji, co jest prawdziwą zmorą każdego kandydata.

Zdjęcie z biura
Zdjęcie z biura serwis #pracaPoznan

Oto nasze biuro! - zapraszamy na kawę

Każdy z nas chciałby pracować w biurze gwarantującym komfortowe warunki pracy. Fotografie i wirtualne spacery działają na wyobraźnię kandydatów, dlatego warto pokazać się od najlepszej, ale prawdziwej strony. Przekoloryzowanie może sprawić, że kandydat w konfrontacji z rzeczywistością zamiast wywołać "efektu WOW!" spowoduje zawód i rozczarowanie. A przecież nie chcemy go stracić na starcie, prawda?

Obok tej sekcji znajduje się mapa z lokalizacją siedziby firmy z linkowaniem do Map Google. Dzięki temu zainteresowany czytelnik będzie mógł z poziomu profilu pracodawcy sprawdzić, jak blisko miałby do swojej nowej pracy.

Oto nasze biuro
Oto nasze biuro serwis #pracaPoznan

Wiele osiągnęliśmy - nagrody i wyróżnienia

Profil pracodawcy jest również idealnym miejscem do tego, by pochwalić się osiągnięciami, nagrodami, wyróżnieniami firmy, które postawią przysłowiową "kropkę nad i", dodadzą mu dodatkowej wagi, splendoru i podkreślą jego wiarygodność w oczach potencjalnego kandydata.

Gala konkursu 'Poznański Lider Przedsiębiorczości', nagroda dla firmy Euroklimat
Gala konkursu 'Poznański Lider Przedsiębiorczości', nagroda dla firmy Euroklimat LUKASZ CYNALEWSKI

Na koniec warto wezwać zainteresowanego czytelnika do działania i kontaktu z rekruterem. Można to zrobić na przykład przez:

  • publikację kodu QR - dla bardziej mobilnych czytelników,
  • wstawienie dodatkowego linkowania do wybranych rekrutacji
  • podanie danych kontraktowych do działu personalnego
kod QR
kod QR serwis #pracaPoznan

Profil pracodawcy daje również możliwość osadzenia oficjalnych, firmowych stron z najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter czy YouTube.

Na samym dole strony znajduje się sekcja: "Zobacz także" z linkami do artykułów i materiałów opublikowanych na serwisie wyborcza.pl. W każdym profilu pracodawcy w tym miejscu pojawią się wszystkie linki prowadzące do materiałów o danym pracodawcy - tworząc kompendium wiedzy prasowej o firmie.


Załóż Profil pracodawcy dla swojej firmy na stronach poznan.wyborcza.pl w serwisie #pracaPoznan. Kliknij w zakładkę kontakt i napisz do nas!