Komentarze
pytanie zasadnicze KIEDY ?
@samjack47 Na Euro 2012, a kiedy...
już oceniałe(a)ś
18
3
na siódmej to samo ludzie kto to sprawdza przed puszczeniem w obieg ???
już oceniałe(a)ś
4
1
na szóstce błędny opis "dodatkowy pas rucju" ??? Kto to sprawdza ?
już oceniałe(a)ś
3
1
Trzy linie tramwajowe pod ziemie, autobusy na tory, długi wspólny przystanek i podziemie do joggingu dla pasażerów oraz akumulacji pojazdów komunikacji miejskiej. Ile ulgi dla kierowców na uwolnionych i poszerzonych jezdniach. To będzie horror. To nie może działać. To wizja motooszaleńców i pseudonaprawiaczy bez wobraźni. .
już oceniałe(a)ś
1
0
Jedno ze szczytowych osiągnięć myśli grobelnej w tym mieście! :'-) Rysiu! Zostaniesz zapamiętany! Ale nie tak, jak to sobie wyobrażasz.
już oceniałe(a)ś
1
0
Prawda. A mi się marzy schowanie całej Roosevelta - od Poznańskiej - pod ziemię - a na wierzchu (gdzie nasza 6-pasmówka zwłaszcza - na odcinku od Teatralnego do Dworcowego) postawienie całej pierzei, oddzielającej miasto od torów kolejowych. Można tam wybudować całą linię zabudowy - od Teatralnego do Dworcowego. Przed budynkami - jednojezdniowa droga dojazdowa z ograniczonym ruchem i park - aż do krawężnika dzisiejszego Roosevelta. Zamiast pustyni z rondem pod ziemią (koncept jeszcze komunistyczny) - mielibyśmy zamkniętą dzielnicę z parkiem i schowanym ruchem (wjazdy na parkingi podziemne bezpośrednio pod ziemią)... Mogliśmy to zbudować - przecież i tak cała Roosevelta była rozebrana do fundamentów. Budynki zbudowaliby developerzy - a miasto ciągnęłoby z tego podatki... Niestety pan Grobelny potrafił tylko odbudować to, co było. Wizjoner. Cyryl Ratajski 2 - jak sam siebie określił :D
@mikroolbrzym A mi się marzy wielka tęcza w centrum miasta, pod którą można by się wysikać
już oceniałe(a)ś
1
3
po cholerę kierowcom szersza ulica w centrum miasta na długości kilometra!!!
już oceniałe(a)ś
1
0
Priorytet dla komunikacji miejskiej: Wywalenie jednego toru tramwajowego. Wywalenie autobusów na torowisko tramwajowe. Poszerzenie jezdni o kolejny pas ruchu. Wydłużenie przystanku tramwajowego, ale zapewne brak przejścia z dwóch stron. Brak dojścia do przystanków bez konieczności schodzenia pod ziemię. Przyjazność pieszym: Wrzucanie ich pod ziemię, koniecznośc pokonywania schodów, mniejsza ilość przestrzeni ze względu na poszerzenie jezdni i wrzucenie rowerzystów na chodnik. Odgrodzenie Jeżyc od centrum miasta jeszcze większą niż poprzednio barierą. Przyjazność kierowcom: likwidacja miejsc parkingowych, konieczność utrzymania sygnalizacji świetlnej (być może dodanie jej na zjazdach). Poszerzenie jezdni na niewiele się zda, skoro między Dąbrowskiego a Poznańską ulica się nie rozciągnie. Most Dworcowy, Grunwaldzka/Bukowska i Głogowska też pozostają bez zmian (a jak już to przepustowość będzie się zmniejszać). Czyli wywalenie milionów w błoto. Spadek (długi też się dziedziczy) po grobelizmie, a mentalny po komunie.
@ezo-mir Prawda. A mi się marzy schowanie całej Roosevelta - od Poznańskiej - pod ziemię - a na wierzchu (gdzie nasza 6-pasmówka zwłaszcza - na odcinku od Teatralnego do Dworcowego) postawienie całej pierzei, oddzielającej miasto od torów kolejowych. Można tam wybudować całą linię zabudowy - od Teatralnego do Dworcowego. Przed budynkami - jednojezdniowa droga dojazdowa z ograniczonym ruchem i park - aż do krawężnika dzisiejszego Roosevelta. Zamiast pustyni z rondem pod ziemią (koncept jeszcze komunistyczny) - mielibyśmy zamkniętą dzielnicę z parkiem i schowanym ruchem (wjazdy na parkingi podziemne bezpośrednio pod ziemią)... Mogliśmy to zbudować - przecież i tak cała Roosevelta była rozebrana do fundamentów. Budynki zbudowaliby developerzy - a miasto ciągnęłoby z tego podatki... Niestety pan Grobelny potrafił tylko odbudować to, co było. Wizjoner. Cyryl Ratajski 2 - jak sam siebie określił :D
już oceniałe(a)ś
18
2