Prace remontowe, których efektem ma być wydłużenie buspasa na ulicy Garbary, od poniedziałkowego poranka weszły w kolejny etap. Roboty prowadzone będą na odcinku od skrzyżowania z ul. Wielką niemal aż do ul. Estkowskiego.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Chcesz dostawać mailem najważniejsze informacje z Poznania? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.

Prace na tym etapie potrwają przez tydzień, do niedzieli, 5 kwietnia. Spowodują duże zmiany w organizacji ruchu w rejonie ulicy Garbary.

Ulica Garbary - organizacja ruchu od 30 marca

Jak informuje Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, przez tydzień zamknięty będzie wyjazd z ul. Wielkiej w ul. Garbary oraz prawy pas ul. Garbary na odcinku od ul. Wielkiej w kierunku ul. Estkowskiego do wysokości posesji nr 78 (ok. 50 m za ul. Szyperską). Utrzymany zostanie wjazd i wyjazd w ul. Szyperską. Przystanek autobusowy na ul. Garbary zostanie przeniesiony przed ul. Wielką.

Na ul. Mostowej objazd zamkniętego wyjazdu ul. Wielkiej w kierunku północnym zostanie poprowadzony przez ul. Grobla (jednokierunkowa w stronę Garbar) i ul. Garbary (dwukierunkowa od ul. Grobla do ul. Estkowskiego).

W związku z zamknięciem wylotu z ul. Wielkiej w ul. Garbary, z ul. Mostowej w kierunku północnym możliwy będzie jedynie skręt w prawo w ul. Ewangelicką i plac Międzymoście. Dalszy ciąg ul. Mostowej będzie jednokierunkowy w przeciwnym kierunku.

Objazd na południe od strony ul. Wielkiej zostanie poprowadzony ul. Mostową i ul. Grobla. Na ul. Mostowej od ul. Wielkiej do ul. Woźnej kierunek ruchu zostanie odwrócony, a dalej do ul. Grobla będzie ona dwukierunkowa.

Jak podkreśla ZDM, w rejonie zaplanowanych prac obowiązywać będzie zakaz parkowania. Informują o tym ustawione już wcześniej znaki. Pozostawione pojazdy będą odholowane.

Prace na ul. Jana Pawła II

Równocześnie do prac na ul. Garbary powstaje też trzeci pas ruchu na ul. Jana Pawła II (za dworcem autobusowym w kierunku ul. Baraniaka). Jak przekonuje Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, póki co nie generują one utrudnień w ruchu samochodowych, ponieważ toczą się na części trawnika oraz chodnika z drogą rowerową. 

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem