Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Stoiska targowe – kolory, materiały i światło

Przy odpowiednim zestawieniu kolorów, stoisko może zyskać nieco dynamiki oraz oryginalny wygląd. Obecnie warto postawić na kontrastujące barwy, które przyciągną uwagę do ekspozycji. Można je wykorzystać przy wydzielaniu stref i wytyczaniu ścieżek. Przyciągające kolorem stoiska targowe działają na podświadomość odbiorców marki oraz na sposób postrzegania przez nich przestrzeni. Liczy się także światło. Centralne oświetlenie lepiej zastąpić punktowym, które uatrakcyjni ekspozycję i nada jej wyjątkowego charakteru. Należy pamiętać, że światło kreuje nastrój osób odwiedzających stoiska targowe. Obecnie popularne jest zwłaszcza futurystyczne i industrialne oświetlenie, a w przypadku luksusowych marek także duże, dekoracyjne żyrandole. Wystawcy często decydują się na podświetlane gabloty oraz postumenty, by zatrzymać uwagę odbiorców marki na dłużej. Aranżując stoiska targowe nie można zapomnieć o materiałach. Ich staranny dobór jest tak samo ważny jak odpowiednie oświetlenie oraz kompozycje kolorów.

Materiał promocyjny partneraMateriał promocyjny partnera 

Stoiska targowe i ich układ

Zadaniem nowoczesnego stoiska jest tworzenie doświadczeń oraz zwiększanie świadomości marki wśród jej odbiorców. Klasyczny układ nie wystarczy, by zaintrygować potencjalnych klientów i pobudzić ich zmysły. Coraz bardziej popularne stają się obecnie stoiska targowe z podziałem na strefy funkcjonalne. Co to oznacza? Przy użyciu systemu zróżnicowanych pod względem wysokości i wypełnienia ścianek można estetycznie uporządkować przestrzeń. Nie trzeba obawiać się, że stoisko zostanie optycznie zmniejszone. Stoiska targowe z panelami plexi lub ażurowymi przepierzeniami to rozwiązanie, które nie ograniczy przestrzeni, lecz urozmaici ją. W związku z tym, że oczekiwania konsumentów nieustannie rosną, projekt oraz instalacja ekspozycji wystawowej to obecnie duże wyzwanie. Warto więc zapewnić sobie profesjonalną pomoc. Stoiska targowe (eng. exhibition stand) o unikatowej konstrukcji od lat tworzy firma Smart Design Expo, która ma na koncie sporo sukcesów nie tylko w kraju, ale również na arenie międzynarodowej.

Materiał promocyjny partneraMateriał promocyjny partnera 

Interaktywne stoiska targowe

Aby wejść w interakcję z potencjalnym klientem, warto wykorzystać nowoczesną technologię. Zastosowanie ekranów dotykowych, VR, kiosków i stołów multimedialnych to niebanalny sposób na stworzenie więzi z odbiorcami marki i zapisanie się w ich świadomości. Stoiska targowe z atrakcjami interaktywnymi zatrzymują zwiedzających na dłużej, wzbudzają emocje, a także sprzyjają budowaniu pozytywnych relacji. Ten trend z pewnością nie straci na znaczeniu w kolejnych sezonach. Mimo że interaktywne stoiska targowe stanowią niemały wydatek, ich efektywność nie podlega żadnej wątpliwości.

Materiał promocyjny partneraMateriał promocyjny partnera 

Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych,
lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.