Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

O planowanej przeprowadzce biura głównego do Poznania Hochland Polska poinformowało już w trzecim kwartale 2019 roku. Rok później firma wybrała nową siedzibę, a na początku marca tego roku poznańskie biuro zostało oficjalnie otwarte. Przeprowadzka była konieczna ze względu na dynamiczny rozwój Hochland Polska. Właściciel marki serów Hochland, Almette i Valbon obecny jest w Polsce już od ponad 25 lat. Łącznie w biurze głównym i dwóch zakładach produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie zatrudnia 800 osób. Przeprowadzka to też ukłon w stronę pracowników i kontrahentów, którzy musieli dojeżdżać do oddalonego o ponad 30 km od Poznania Kaźmierza.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Hochland

Pokój dla matki z dzieckiem i pokój ciszy

Na swoją nową siedzibę Hochland Polska nieprzypadkowo wybrało kompleks Business Garden przy ul. Pastelowej 12. Nowoczesny biurowiec otoczony jest zielenią, sprzyjając komfortowej pracy. Wygodne jest też nowe biuro. Zajmuje powierzchnię ponad tysiąca metrów kwadratowych. Jest tak zaplanowane, by dobrze pracowało się zarówno indywidualnie, jak i w wieloosobowych zespołach. Pracownicy mogą poczuć się w nim jak w domu. Aneks kuchenny, wyposażony w nowoczesny sprzęt, połączony jest z salonem. Posiłek zjeść można przy stole, siedząc na hokerach, a kawy napić się na wygodnej kanapie lub w fotelu. Dla pracowników przygotowano również m.in. salę rodzinną, pokój dla matki z dzieckiem czy strefę ciszy zwaną „Świętym spokojem”. Sercem biura jest tzw. Agora z przepięknym widokiem na panoramę Poznania. To miejsce spotkań, wspólnych dyskusji i przestrzeń, w której pracownicy mogą spędzać ze sobą czas.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Hochland

DNA Hochland

Biuro jest wygodne i nowoczesne, zastosowano w nim proekologiczne rozwiązania. Przede wszystkim jednak jest ściśle związane z tożsamością firmy. W strefie odpoczynku wzrok przyciąga duży napis CHESEE na ścianie. W każdej literce umieszczono opakowania wszystkich serków produkowanych przez Hochland Polska. Akcenty związane z marką umieszczono też w 15 salach konferencyjnych. Każda z nich jest inna i każda wyraża najważniejsze wartości firmy Hochland – w tym rodzinność, wiarę w działania zespołowe i bliskość natury. Swoją salę mają m.in. marki Almette, Valbon, ale też miasta Węgrów i Kaźmierz – miejsca, gdzie powstają serki Hochland. Pomyślano także o dostawcach. – Wyjątkowymi przestrzeniami są Sala Biała i Sala Czarna, które zostały stworzone z szacunku do naszych dostawców mleka. To oni stanowią jedno z kluczowych ogniw działalności Hochland i każdego dnia dokładają swoją cegiełkę do sukcesu całej firmy – mówi Piotr Knauer, prezes Hochland Polska. Na ścianach tych sal widnieją zdjęcia z wyjątkowego albumu artysty Macieja Fiszera.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Hochland

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Hochland

Praca pełną parą

Nowe biuro Hochland Polska utrzymane jest w żywych kolorach: granatu, zieleni i żółtego. Na razie, ze względu na pandemię, praca w biurze odbywa się hybrydowo. Docelowo będzie tu zatrudnionych 70 osób. To w tych przestrzeniach będą rodzić się pomysły na nowe smaki. Hochland pracuje pełną parą i stale wprowadza na rynek nowe brandy i produkty. Na początku roku w portfolio firmy pojawiła się wegańska marka SimpyV.

Produkty takie jak plastry czy pasty to doskonała, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnych serów i odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy na półkach sklepowych poszukują vege-zamienników lub chcą urozmaicić codzienne menu. Wprowadziliśmy także nowe sery żółte w plastrach Hochland Sielski z jedynym takim na rynku zamknięciem na rzep. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację – mówi Piotr Knauer.

Materiał promocyjny Partnera HochlandMateriał promocyjny Partnera Hochland (na zdjęciu: Piotr Knauer)

Dla fanów słodkich smaków przygotowano kanapkowy czekoladowy serek twarogowy. Do jakich nowości zainspirują wnętrza poznańskiego biura? Zapewne szybko się o tym przekonamy.  






 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.