Tegoroczne Dni Przedsiębiorczości Poznań (DPP) odbędą się od 18 do 22 kwietnia. Jak co roku głównym punktem programu będzie rozstrzygnięcie konkursu na Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości, który tradycyjnie adresowany jest do średnich, małych lub mikroprzedsiębiorców oraz start-upów działających na terenie Poznania lub powiatu poznańskiego.
Chodzi o wyróżnienie i nagrodzenie firm, które notują sukcesy na rynku, mają ciekawą ofertę, wykorzystują innowacje i nowoczesne metody organizacji pracy oraz rzetelnie wywiązują się ze swoich zobowiązań. Liczy się też, czy prowadzona przez nich działalność jest przyjazna ludziom i środowisku. Laureaci otrzymają oficjalne tytuły „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości", którymi będą mogli się posługiwać przez trzy lata, oraz nagrody od sponsorów. W tym roku na czele jury stoi Jan Grabkowski – starosta poznański oraz Jacek Jaśkowiak – prezydent Poznania.
Oprócz konkursowej gali zaplanowano kilka wydarzeń towarzyszących. 18 kwietnia to będzie dzień poświęcony start-upom, a nazajutrz zaplanowano dyskusję pod hasłem „Mój Biznes. Bez ograniczeń.", która adresowana jest do osób, które prowadzą firmę lub myślą o rozpoczęciu własnej działalności i szukają praktycznej wiedzy na temat możliwości rozwoju własnego biznesu, komunikacji z klientami, zarządzania finansami czy e-biznesu. 20 kwietnia stanie pod znakiem mediów społecznościowych. Jak i po co tworzyć grupy na Facebooku? Jak robić relacje na żywo na Facebooku oraz co to jest content efemeryczny? Wreszcie, jakie są strategie i trendy w social media w 2018 roku? To tylko niektóre pytania, na które postarają się odpowiedzieć zaproszeni goście. Wreszcie 21 i 22 kwietnia zaplanowano „Blog Conference Marketing” adresowany do twórców internetowych oraz osób związanych z influencer marketingiem.
Część wydarzeń jest płatnych, na wszystkie obowiązuje rejestracja. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.poznan.pl. Dotychczasowe edycje Dni Przedsiębiorczości Poznań zgromadziły łącznie ponad 20 tys. uczestników.