Czym się zajmujemy

John Deere bezsprzecznie kojarzy się z legendarnymi maszynami rolniczymi – nic dziwnego, jesteśmy ich największym producentem na świecie. Warto wiedzieć, że ciągniki rolnicze i kombajny to nie wszystko. Produkujemy też maszyny dla leśnictwa, budownictwa i do pielęgnacji terenów zieleni. W Polsce od niedawna działamy też w obszarze SSC. Nasze Business Service Center obsługuje wewnętrznych klientów firmy John Deere z różnych stron świata.

 

W jakich obszarach działamy?

Wszystko zależy od działu. Na przykład dział księgowości i finansów prężnie wspiera nasze fabryki w rozliczaniu zobowiązań wobec dostawców z całego świata, u których zamawiane są rzeczy niezbędne do produkcji maszyn. Odpowiedzialność jest tu spora, gdyż nieterminowa realizacja zobowiązań może skutkować zerwaniem umowy, a tym samym opóźnieniami w produkcji. Dział koordynowania tłumaczeń również świadczy usługi dla fabryk, nadzorując proces tłumaczeń materiałów technicznych. To dzięki ich zaangażowaniu użytkownicy maszyn John Deere korzystają z instrukcji obsługi w ponad 40 językach. Dział rozliczania delegacji służbowych zajmuje się rozliczaniem dokumentów dla 15 000 podróżujących pracowników John Deere w USA. Dodatkowo wspiera pracowników z Niemiec i Hiszpanii. To dzięki ich doskonałej organizacji pracy rozliczenia delegacji są perfekcyjnie wykonywane.

Stefan Longin / John Deere

Z kolei dział zarządzania łańcuchem dostaw planuje dostawy do Europejskiego Centrum Dystrybucji Części, skąd na czas trafiają one do naszych dealerów i finalnie do klientów. To tylko przykłady tego, czym się zajmujemy, możemy mówić o tym bardzo długo, ale zawsze z pasją. Tu nie ma działów mniej lub bardziej istotnych, celem nas wszystkich jest podejmowanie takich działań, by zapewnić jak najlepsze wsparcie procesów biznesowych.

Nasze wartości

John Deere Business Service Center

Dlaczego ludzie tak chętnie dołączają do naszego zespołu? Mamy swój kodeks postępowania. Uczciwość, jakość, zaangażowanie i innowacyjność są naszymi kluczowymi wartościami i drogowskazem od ponad 180 lat. Na tym właśnie opieramy nasz biznes, dlatego ludzi wyznających te same zasady chętnie witamy na pokładzie. 

Stefan Longin / John Deere

Jak wyglądają nasze zasady w praktyce? Każdego dnia John Deere przeznacza 3 000 000 USD na innowacje swoich produktów inwestując w badania i technologię, a każdy z naszych pracowników, bez względu na to jaki dział wspiera, pracując z pełnym zaangażowaniem wspiera ten proces. Dbamy o jakość tego co robimy, lepiej zrobić coś raz a porządnie, niż wracać do tematu w nieskończoność.

W zespole siła

John Deere Business Service Center

Na co możesz liczyć dołączając do John Deere? Nowoczesne biuro w Poznaniu w kompleksie Business Garden lub w Tarnowie Podgórnym, a w każdym z nich ludzi, którzy serdecznie powitają Cię  zespole, bez względu na to, czy jesteś dopiero na początku swojej kariery zawodowej, czy dołączasz do nas z bagażem doświadczeń. Nasi pracownicy to osoby w każdym wieku, niektórzy są z nami od samego początku, inni – od niedawna, ale wszystkich łączy jedno – pasja do ciągłego rozwoju i pozytywne nastawienie.

Lubimy spędzać ze sobą czas – na wyjazdach integracyjnych, piknikach rodzinnych, warsztatach kulinarnych czy innych rozrywkach: lejemy czekoladę (tak, czekoladę) w Andrzejki, z okazji świąt każdy przygotowywał i ręcznie ozdabiał bombkę dla kolegi czy koleżanki z firmy. Luty to tradycyjnie czas pączków, a w listopadzie nie może zabraknąć rogali Świętomarcińskich. To tylko wierzchołek góry lodowej, dzieje się u nas dużo dużo więcej.

'Pierwszy dzwonek''Pierwszy dzwonek' John Deere Business Service Center

Chętnie wpieramy działania charytatywne - "Pierwszy Dzwonek" i "Szlachetną Paczkę", bierzemy udział w akcjach krwiodawczych. Są też działania zupełnie spontaniczne, które inicjują nasi pracownicy, jak chociażby zbieranie karmy dla czworonogów z poznańskiego schroniska.

Lubimy benefity

'Pierwszy dzwonek'John Deere BSC

Co jeszcze możemy Ci zaproponować? Wachlarz benefitów: kursy językowe, kursy zawodowe (np. księgowe, z Excela czy PowerPointa), ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich najbliższych, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, dodatek finansowy tzw. "lunchowe", system premiowy za polecenia pracowników, a także dodatek językowy, dedykowany dla osób pracujących na co dzień z językiem innym niż angielski. Warto też wspomnieć, że mamy ruchomy czas pracy, uszczęśliwiając tym ranne ptaszki rozpoczynające pracę już o 7.30, a także tych, którzy rano wolą pospać i przyjść do pracy na 9.00. Sporą popularnością cieszy się też tak zwany "home office", umożliwiający pracę z domu. 

Kogo szukamy?

Business Service Center rozwija się bardzo dynamicznie, mamy świetnych, zaangażowanych pracowników – ich wykształcenie, znajomość języków, wysoka jakość pracy powodują, że kolejne działy są przenoszone do naszego BSC. Aktualnie rozwijamy m.in. nasze zespoły księgowe przejmują obsługę kolejnych krajów, stąd osoby mające wiedzę z zakresu księgowości, znające dwa języki obce z pewnością powinny na bieżąco śledzić nasze ogłoszenia. Oprócz tego zatrudniamy osoby z wiedzą techniczną, wirtuozów planowania dostaw, znawców procesów z wyczuciem zarządzających bazą części, czy pasjonatów IT, którzy usprawnią nasze procesy i wesprą w codziennym funkcjonowaniu.

Po nitce do kłębka

Jeśli po lekturze zapoznawczej masz ochotę do nas dołączyć, koniecznie zajrzyj na jobs.deere.com - lub pracuj.pl

___

Kontakt

John Deere Business Service Center
ul. Kolorowa 2,
61-198 Poznań
www.deere.pl

Napisz do naszego rekrutera:
jablonskakatarzyna@johndeere.com

___

Partner projektu Work-life Poznań

Work-life PoznańWork-life Poznań