Więcej
    Komentarze
    Przebudowa Czechosłowackiej może i na ostatniej prostej, brakuje tylko jeszcze jednego drobnego elementu - tunelu pod torami, który ma wybudować PKP. Niestety nie wiadomo kiedy możemy się go spodziewać
    @hippolitt.kwass Kwintesencja! Spłakaliśmy się tu do łez!!!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Nie wiem dlaczego, ale ciągle odnoszę wrażenie, że ten węzeł (gordyjski?) nie jest właściwie rozwiązywany... że to są takie półśrodki... Owszem, Czechosłowacka będzie przejezdna, ale co z dwoma innymi przejazdami przez tory?
    @kocurko Zamiast wszystko zrobić od razu wzięto się za robotę w stylu "kaponiera". Rozgrzebać jeden kawałek, potem drugi i kolejny a lata lecą i lecą... Dębiec doczeka następnego Euro w Polsce?
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    @kocurko a może wszyscy będą dojeżdżać do tunelu żeby przejechać na drugą stronę? i wystarczy
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    @pshemo255 Widać, że nie znasz dobrze tego miejsca. Tunel jest mniej więcej na osi wschód-zachód, czyli nie prowadzi do centrum (oś północ-południe). Aby z centrum Lubonia, czy części Dębca dostać się do centrum napotyka się na dwa przejazdy kolejowe (obydwa położone bardzo blisko siebie i obydwa też powinny zostać odblokowane. Przynajmniej jeden z nich jest położony w bardzo ruchliwym miejscu na kolejowej trasie Poznań - Wrocław. To ta sama linia pod którą jest tunel. Jak widzisz, obiekt ten rozwiąże tylko część problemów komunikacyjnych w tym miejscu.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @kocurko Przecież wyraźnie widać, że na linii Luboń-centrum Poznania biegną tory kolejowe. Najsprawniej z Lubonia można się do Poznania dostać pociągiem. O ile wierzyć rozkładowi, z Lubonia na Garbary można dostać się w 17 minut, a na Poznań Główny w 9 minut. Jeżeli pominiemy helikoptery, takie czasy są osiągalne tylko karetką na sygnale w środku nocy.
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    @kocurko A co znaczy centrum? Na Stare Miasto dojedziesz Drogą Dębińską, do Dworca Kolejowego na wiadukt i Głogowską. Tamte przejazdy blokują tylko ruch na trasie Dębiec-Wilda (i to ta najbliżej Hetmańskiej)
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    @kocurko znam, ale po remoncie wydaje mi się że wystarczy żeby zamiast jechać przy pętli tramwajowej(i przez przejazd) dojechać do tunelu i objechać tamtędy. Może dłużej ale nie będzie czekania na otwarcie przejazdu
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Kolejny cudowny materiał.... Człowiek liczy, że otrzyma garść nowych, konkretnych informacji na temat budowy, a zamiast tego jest 20 fotografii z identycznym podpisem.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Jeszcze proszę coś zrobić z przejazdem na Junikowie w ciągu ulicy Grunwaldzkiej.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Jaka tam ostatnia prosta! Pod torami kryje się jeszcze niejeden zakręt. A poważnie - na fotografii nr 8 widać, jak wąski to jest tunel. Wystarczy niewielka kolizja (nie daj Boże, wypadek oznaczający wstrzymanie ruchu na kilka godzin), a Czechosłowacka na tym odcinku będzie totalnie sparaliżowana, bowiem od Łozowej do Modrzewiowej nie ma ŻADNEJ(!) możliwości awaryjnego wydostania się jakiegokolwiek pojazdu.
    @starveling Już nie panikuj. Czechosłowacka na tym odcinku jest nieczynna od dwóch lat i wszyscy żyją (pytanie tylko jak żyją). A na fotografii 8 może się wydawać, że to wąski tunel, ale zapewniam ciebie, że jest to tunel odpowiedniej szerokości dla minięcia się dwóch - nawet szerokich - samochodów. Więcej nie potrzeba, bo to nie jest autostrada tylko ulica, po której samochody jeżdżą max 50 km/h. Zresztą widać tam koparkę przy krawędzi jezdni, a do przeciwległej krawędzi by się zmieściło jeszcze z 1,5 koparki, więc spokojnie.
    już oceniałe(a)ś
    6
    1
    @hippolitt.kwass Rzecz nie w tym, że budowa trwa już dwa lata, lecz w tym, że wypadek w tym WĄSKIM tunelu lub awaria (mieszkam obok i widzę codziennie ten tunel i dojazd do niego) nie tylko zablokuje przejazd, lecz również uniemożliwi wydostanie się z niego, bowiem od Łozowej do Modrzewiowej nie ma żadnej możliwości jego opuszczenia.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1