Narodowe Archiwum Cyfrowe
1 z 19
Kamienice na Starym Rynku w Poznaniu
Narodowe Archiwum Cyfrowe
2 z 19
Kamienice na Starym Rynku w Poznaniu
Narodowe Archiwum Cyfrowe
3 z 19
Pod arkadami jednej z kamienic
Narodowe Archiwum Cyfrowe
4 z 19
Stary Rynek. Z lewej domki budnicze, za nimi Ratusz. Na pierwszym planie Nysa 501
Narodowe Archiwum Cyfrowe
5 z 19
Kamienice na Starym Mieście
Narodowe Archiwum Cyfrowe
6 z 19
Stary Rynek. Z prawej Biuro Wystaw Artystycznych. W oddali z wieżą Ratusz. Na pierwszym planie Fiat 125 p, w tle od prawej - Syrena 105, Wartburg 353, Skoda 100, Trabant 601.
Narodowe Archiwum Cyfrowe
7 z 19
Ulica Ślusarska. Widoczne skrzyżowanie z ulicą Wodną i zabytkowe kamienice
Narodowe Archiwum Cyfrowe
8 z 19
Stoiska z kwiatami na Starym Rynku
Narodowe Archiwum Cyfrowe
9 z 19
Stary Rynek. Widoczna m.in. figura św. Jana Nepomucena. W oddali wieża Ratusza
Narodowe Archiwum Cyfrowe
10 z 19
Widok spod arkady na Stary Rynek
Narodowe Archiwum Cyfrowe
11 z 19
Kamienice na Starym Mieście. Na pierwszym planie taksówka FSO Warszawa. W pierwszym rzędzie od lewej: Skoda 100, Skoda 100, Skoda 100.
Narodowe Archiwum Cyfrowe
12 z 19
Kamienice na Starym Rynku
Narodowe Archiwum Cyfrowe
13 z 19
Widok spod arkady na zabytkowe kamienice na Starym Mieście. Na pierwszym planie autobus San H100
Narodowe Archiwum Cyfrowe
14 z 19
Turyści na Starym Rynku w Poznaniu
Narodowe Archiwum Cyfrowe
15 z 19
Stary Rynek. W oddali wieża Ratusza
Narodowe Archiwum Cyfrowe
16 z 19
Widok spod arkady na Stary Rynek
Narodowe Archiwum Cyfrowe
17 z 19
Widok spod arkady na Stary Rynek. Widoczne m.in. zabytkowe kamienice i figura św. Jana Nepomucena
Narodowe Archiwum Cyfrowe
18 z 19
Stary Rynek w kwietniu 1973. Z lewej domki budnicze, za nimi Ratusz
Narodowe Archiwum Cyfrowe
19 z 19
Zabytkowe kamienice przy Starym Rynku w kwietniu 1973. Na pierwszym planie Wartburg 353, pierwszy z prawej Trabant 601
Wszystkie komentarze
Fajny pomysł
Taka na baterie bez sieci. Do zrobienia.
Za katedrą jest jeszcze kawałek toru, gdzie tramwaje zawracały. Tyle tylko, że tramwaje musiałyby jeździć po "nowym" (z lat 60) moście przez Wartę
Oczywiście. W centrum Luxembourga tramwaje jeżdżą na superkondensatorach ładowanych przez złącza w torowisku na przystankach, poza centrum klasycznie pantograf do trakcji
Sporo fotografii zanonimizowanych ,) "pod arkadami jednej z kamienic",
a przecież to widoki z ul. Woźnej. Podobnie z Placem Kolegiackim...