Fot. Łukasz Cynalewski / Agencja Wyborcza.pl
Fasada Poznań City Center
Otwarcie nowego centrum handlowego w Poznaniu nastąpiło w październiku 2013 r. Porównując efekt końcowy z pierwszymi wizualizacjami można było odnieść wrażenie, że chyba nie wszystko się udało. Projekt ewoluował i zmienił swoje kształty. Ażurową elewację zastąpiły szklane płyty, które dodatkowo były przykryte reklamami.
Fot. Piotr Fijałkowski
Wyglądu samego budynku, złośliwie zwanego ?chlebakiem?, oczywiście nie dało się już zmienić, ale reklamy w końcu usunięto. - Kolejny przypadek, kiedy współdziałanie organizacji społecznych, mediów, Urzędu Miasta, ale także zrozumienie po stronie dyrekcji galerii doprowadziło do zerwania ze złym reklamowych zwyczajem - uważa Piotr Libicki.
Fot. Tomasz Kamiński / Agencja Gazeta
Wszystkie komentarze