Więcej
    Komentarze
    Bardzo dobry artykuł! Warto zastanowić się nad celem wciskania wszędzie tych brzydkich barierek. A może okaże się, że komuś zależy by było ich jak najwięcej? Kto jest producentem? Kto je tak dzielnie zamawia dla naszego dobra?
    @poznaniax kolega urzednika miejsciego projektuje , szwagier spawa. nad czym tu się zastanawiać :-)
    już oceniałe(a)ś
    8
    3
    Jak pisałem wczoraj na NOWA Kaponiera, w projekcie skrzyżowania jest jakieś 300 m barierek. Czy mogę prosić o zadanie pytania zastępcy prezydenta albo PiM czy postanowiono już zweryfikować warunki przetargu i zmniejszyć zakup tych zbędnych szpecicieli przestrzeni miejskiej? www.facebook.com/nowakaponiera
    już oceniałe(a)ś
    18
    3
    Wygląda to paskudnie i jest zupełnie niepotrzebne. Na trasie Poznań Gniezno podobnie opłotkowana jest trasa w miejscowości Łubowo - kilometry brzydkich płotków
    @markowski222 płotki 4 ever
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Wczoraj wspominałem o brytyjskim likwidowaniu barierek (z artykułami z Londynu z 2011 i z Edynburga z 2014). Teraz pora na konkretne przykłady. Proszę zwrócić uwagę, że w kilku przypadkach zmiany dotyczyły nie tylko barierek: 2008: www.google.pl/maps/@51.5388319,-0.1425559,3a,90y,1.44h,77.11t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHq8oFav4atB0XjKxtOg4Ng!2e0!5s20090501T000000!7i13312!8i6656 2012: www.google.pl/maps/@51.5388482,-0.1425683,3a,90y,2.86h,79.01t/data=!3m7!1e1!3m5!1sPpUahrJXZojNerQWYjDEGw!2e0!5s20120701T000000!7i13312!8i6656 2008: www.google.pl/maps/@51.4220354,-0.0023404,3a,90y,146.04h,79.39t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTJb19TmdSmgiWyNbAuzlvA!2e0!5s20080701T000000!7i13312!8i6656 2012: www.google.pl/maps/@51.4220467,-0.0023482,3a,75y,160.86h,79.94t/data=!3m7!1e1!3m5!1sdwvVD3sGmXRhNZ_bichtqA!2e0!5s20120401T000000!7i13312!8i6656 2008: www.google.pl/maps/@51.5461653,-0.0756827,3a,75y,199.58h,89.92t/data=!3m7!1e1!3m5!1sJms8CvKfFEVP9KJ8T0BUoA!2e0!5s20090501T000000!7i13312!8i6656 2012: www.google.pl/maps/@51.5461596,-0.0756939,3a,75y,199.58h,89.92t/data=!3m7!1e1!3m5!1sL3msIIMpP-VPopJDdzsYPw!2e0!5s20120601T000000!7i13312!8i6656 2008: www.google.pl/maps/@51.493923,-3.1664186,3a,75y,46.68h,79.67t/data=!3m7!1e1!3m5!1s-Y2hUfk0zbwesptBo5b8Qg!2e0!5s20080601T000000!7i13312!8i6656 2015: www.google.pl/maps/@51.493952,-3.1663055,3a,59.9y,46.17h,74.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjOvnxv0wvVn9SF9CtLf_8Q!2e0!7i13312!8i6656 2014: www.google.pl/maps/@51.240684,-0.1662332,3a,73.9y,238.51h,80.04t/data=!3m7!1e1!3m5!1sDyeSfOlBXKhCUVzCLYGEVw!2e0!5s20140601T000000!7i13312!8i6656 2015: www.google.pl/maps/@51.240585,-0.1663146,3a,90y,236.49h,82.85t/data=!3m7!1e1!3m5!1su5UjnI_K-wL7Vq7u86_26g!2e0!5s20150801T000000!7i13312!8i6656
    już oceniałe(a)ś
    15
    2
    Nad Maltą przy Krańcowej, bezsensowne barierki po horyzont
    @jurasn1 Majakowskiego wzdłuż używanej raz na ruski rok linii kolejowej to samo
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    W Lusowie np. wzdłuż całej ulicy Poznańskiej postawiono na chodniku co kilka metrów po obydwu stronach ścieżki rowerowej słupki mające oddzielać ścieżkę z jednej strony od jezdni oraz z drugiej strony od drogi dla pieszych. Aby się minąć rowerami bezkolizyjnie na wysokości słupków trzeba odpowiednio wcześniej zjechać przed słupkiem na drogę dla pieszych. Inaczej można się zahaczyć kierownicą o słupek :(
    już oceniałe(a)ś
    9
    0
    To zajwisko ogólnopolskie. Aż się prosi podejrzewać sprzedaż z prowizją.
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    A 20.000,- zł na DKF Dziesiątka nie było. A idźcież w..., szkoda słów.
    już oceniałe(a)ś
    4
    1