Komentarze
brakuje ul. św Leonarda. nieco ponad 100m sciezki, ktora zaczyna sie "nigdzie" od strony piatkowskiej (bo np. do sciezki na solidarnosci brakuje z 300m) i do nikad tak naprawde nie prowadzi (bo sie doslownie urywa). moznaby ja ul. wylom polaczyc ze sciezka na mieszka I, bo tam tez jakos duzego ruchu samochodowego nie ma (wiec wytyczenie nawet na ulicy sciezki by duzej roznicy nie zrobilo), ale tak to w ogole nie widze sensu jej istnienia...
@kjubus ten odcinek sluzy samochodom za parking - w tym policjantom..ze 3 razy już mijałam tam parkujący radiowóz w srodku policjanci..i tak sobie na luziku stali a ja ich omijałam jezdnia..kompletnie idiotryczny fragment-lepij go zlikwidować i faktycznie przerobić na parking bo jest totalnie bezuzyteczny
już oceniałe(a)ś
2
1
Kontrapasy w mieście mają być asfaltowane? A co z wyjątkowym charakterem centrum, czyli m.in. kostką brukową? Nie można dla wygody niszczyć tak ważnych rzeczy.
@stray tam, gdzie jest bruk powinny być dopuszczony ruch rowerowy na chodniku - tych odcinkoww miescie nie ma az tak wiele..sam stary rynek jest tylko problematyczny, bo ludzi masa a niektórzy rowerzyści jezdza jak oszołomy (jestem rowerzystką ale na chodniku jade z predkoscią spacerową- gora 10-12km/h)
już oceniałe(a)ś
1
4
@stray Jest bardzo proste rozwiązanie z Kopenhagi: przy krawężniku szlifuje się bruk lub zastępuje kocie łby płaską kostką: copenhagenize.com/2014/04/bicycle-friendly-cobblestones.html
już oceniałe(a)ś
6
0
@wiola140872 Szanowna Pani ! z Predkoscia 12-13 km/h to ja biegne, i to zwawo, wiec nie jest to predkosc spacerowa.Spacerowo to byloby, gdyby Pani jechala 4-5 km/h. Sam jezdze bardzo duzo rowerem i nic mi sie nie dzieje, ze musze czasem jechac po bruku, wiec nie przesadzajmy. Kiepskie to sa wysokie krawezniki, a to jest niestety niechlubna norma na polskich sciezkach
już oceniałe(a)ś
3
1
@wiola140872 >tam, gdzie jest bruk powinny być dopuszczony ruch rowerowy na chodniku Bredzisz kolego - jak szeroki jest tam chodnik? Rower nie jest od utrudniania ruchu pieszym! I piszę to jako roweromaniak (.pl).
już oceniałe(a)ś
6
1
zgodze sie z autorem artykulu, ze absurdy istnieja - nie tylko w Poznaniu, ale w calej Polsce. Jednakze czepianie sie rownosci asfalt, czekania na swiatlach czy kontrapasow na bruku to troche szukanie dziury w calym. W Berlinie, gdzie mieszkam i pracuje, jezdze okragly rok do pracy i tez zdarza mi sie poczekac na czerwonym, pojezdzic po wertepach, a polowa mojej dzielnicy jest wybrukowana. Idac dalej tym tropem, kazda kaluza byla by absurdem, a to juz bylby absurd :)
już oceniałe(a)ś
5
1
narożnik 28czerwca z hetmańską - rowery miejskie zastawiają przejście dla pieszych
już oceniałe(a)ś
5
3
Kolejna propozycja: ul Przepadek - pokruszone płyty chodnikowe i zwykłe krawężniki, oczywiście znak C-13/C16, czyli obowiązkowa: bit . ly/1G76FRB
już oceniałe(a)ś
4
2
Moje propozycje: Grunwaldzka między Ostroroga i Rycerską. 100m drogi rowerowej. Zaczyna się i znika. Zachodnia strona Bułgarskiej między Marcelińską a Grunwaldzką. Na drodze rowerowej pełno przejazdów, kilka (w tym ten z najwyższymi krawężnikami) przez ulice, które ...nie istnieją.
@kosmat3usz ona jest świetna do ominięcia czerwonego światła :D
już oceniałe(a)ś
3
2
Ponadto na wspomnianej Dmowskiego oznakowanie pionowe jest najzupełniej błędne i często wprost wskazuje coś zupełnie przeciwnego niż wynikałoby to z charakteru nawierzchni.
już oceniałe(a)ś
3
2
naramowicka akurat ma dobrze zrobioną ścieżkę rowerową, sam wielokrotnie nią jeżdżę
już oceniałe(a)ś
0
0