Jedną z nich jest drugi etap inwestycji Warzelnia. Tym razem oprócz apartamentów, Nickel Development proponuje również lokale komercyjne umiejscowione w zabytkowym budynku Browaru Mycielskich, który zostanie poddany renowacji.
Warzelnia to flagowa inwestycja Nickel Development, więc na stworzenie wizji i koncepcji kolejnego etapu poświęcono dużo czasu. - Wzięliśmy pod uwagę sugestie naszych klientów z pierwszego etapu. Część z nich mówiła o tym, że chcieliby sprowadzić tu swoje biura, inni z kolei - że chętnie kupiliby tu mieszkanie dla dzieci - opowiada Agata Olszyńska, dyrektor sprzedaży i marketingu w Nickel Development. - Nie chcieliśmy z niczego rezygnować i mamy nadzieję, że mimo dłuższego czasu oczekiwania na ten etap Warzelni, spełnimy wszystkie oczekiwania - dodaje.
To jednak niejedyny powód, dla którego trzeba było czekać na drugi etap Warzelni. Jak przyznaje deweloper, proces prowadzenia inwestycji obejmujących zabytkowe budynki jest niezwykle trudny do przewidzenia. W kolejnych fazach prowadzenia prac we wnętrzach odkrywane są nowe elementy, które potrafią znacząco zmienić dalsze plany. Tak było też w tym przypadku. - Ściśle współpracujemy z firmą konserwatorską i miejskim konserwatorem zabytków. Byliśmy już wielokrotnie zaskoczeni odkryciami dokonanymi podczas prac na obiekcie, ale dzięki tej współpracy udaje się nam zapanować nad tym skomplikowanym procesem - wyjaśnia Olszyńska.
Zabytkowy browar, nazywany już przez niektórych "Drugim Starym Browarem" ma potencjał, by stać się nową perełką Poznania. Reprezentacyjna część obiektu znajdować się będzie od strony ul. Majakowskiego - od frontu budynku. Tam znajdzie się aleja wyłożona deską kompozytową, prowadząca do głównego wejścia, a za nim odwiedzającym ukaże się monumentalny, 100-metrowy hall o wysokim, 5-metrowym suficie.
PIOTR SKÓRNICKI
W piwnicy i na parterze dawnego Browaru Mycielskich znajdą się lokale handlowo-usługowe. Wśród nich restauracja z główną salą na 140 m kw. oraz 50-metrową antresolą. Na swojego nabywcę czeka również duży, dwupoziomowy lokal o powierzchni 500 m kw. oraz trzy mniejsze, ok. 70-metrowe.
Według planów dewelopera w tej części odnowionego browaru oprócz restauracji znajdą się też delikatesy, śniadaniownia, dobry rzeźnik i piekarnia. - Nasi klienci z pierwszego etapu Warzelni, a także mieszkańcy sąsiadujących z nią osiedli domów jednorodzinnych z pewnością docenią infrastrukturę handlowo-usługową, której faktycznie brakowało okolicy - mówi Agata Olszyńska.
Autorzy projektu (firmy Demiurg i Tekktura) na drugim i trzecim piętrze zaplanowali biura - osiem lokali o powierzchniach ok. 70 m kw. Będzie można dostać się do nich przez hall od frontowej strony budynku. Z kolei do części mieszkalnej dawnego browaru będą osobne wejścia. Trzy klatki schodowe znajdujące się po przeciwnej stronie budynku prowadzić będą do 22 apartamentów rozmieszczonych pomiędzy piętro pierwsze, drugie i trzecie. Na klientów czekają kompaktowe lokale o powierzchniach od 25 do 47 m kw. oraz przestronne, mierzące od 60 do 90 m kw. apartamenty. Dodatkowo deweloper przewidział możliwość łączenia lokali.
Drugi etap inwestycji Warzelnia to jednak nie tylko zabytkowy browar. Ofertę wzbogaci jeszcze nowy budynek z 20 mieszkaniami, po który powstanie prawej stronie od dawnego browaru. Znajdą się w nim głównie lokale o wielkości 50 m kw. oraz kilka dużych, ponad 100-metrowych apartamentów. Budynek będzie liczył 3 kondygnacje. Na parterze i pierwszym piętrze usytuowane zostaną lokale jednopoziomowe. Na drugim piętrze znajdą się natomiast apartamenty z antresolą.
Wizualizacje oraz karty apartamentów, biur i lokali użytkowych będzie można obejrzeć na stoisku B1, które zajmie Nickel Development podczas Targów Mieszkań i Domów, które odbędą się 17 i 18 marca 2018 r. w hali nr 3 Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Nie są znane jeszcze ceny lokali w II etapie Warzelni - deweloper zapowiada, że poda je w najbliższych tygodniach po targach. W tym samym czasie przyjęty zostanie dokładny harmonogram budowy. - Nie otwieramy jeszcze formalnie sprzedaży, ale podczas targów chcemy rozpocząć już rozmowy z inwestorami, którym zależy na konkretnych lokalach. Dzięki temu, gdy skompletujemy całą niezbędną dokumentację, będziemy mogli praktycznie natychmiast finalizować rozpoczęte rozmowy - dodaje szefowa sprzedaży poznańskiego dewelopera.
Wszystkie komentarze